SITI SYAZWANI ZAINUDDIN PUNYA BLOG

Followers

Saturday, May 7, 2011

SELAMAT HARI IBU

meh sini..nak citer sikit.....

8 mei 2011
korang tahu tak tarikh ni pe yang special...
mesti la korang semua tahu kan...
iaitu sambutan hari ibu....
pandai korang semua...mesti korang-korang tak lupa kan...hari ibu ek hari bapa ke..inculding korang punya hari lahir mesti sentiasa ingat kan...

di kesempatan ni si gadis april nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada pn.maria abdullah mak si gadis april yang ada kat umah sekarang ni...dok menjaga cucu kat umah..hehehee...

selamat hari ibu MAK...semoga mak dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yang baik selalu...
mak adalah mak yang terbaik dari segala yang terbaik di dunai ni...
mak adalah mak yang tiada tandingannya...

mak...
makacehhh..sebab jadi mak yang terbaik untuk wani...tiada tandingan kasih sayang mu dari segala-galanya...
engkau lah segala-gala nya bagiku....

dan tak lupa buat semua ibu-ibu di seluruh malaysia...
semoga ibu-ibu sekalian dapat menjadi ibu yang terbaik di dunia..

mak
wani
sayang 
mak
LOVE U SO MUCH...

-
-
-

<SELAMAHARI IBU>

lagu ni khas untuk mak tersayang...

spice girls - mama

She used to be my only enemy
And never let me free
Catching me in places
That i knew i should's be
Every other day i crossed the line
I didn't mean to be so sad
I never thought you would
Become the friend i never had

Back than i didn't know why
why you were misunderstood
So now i see thought your eyes
All that you did was love

Mama i love you
Mama i care
Mama i love 
Mama my friend
My friend..

I didn't want to hear it then
but i'm not ashamed to say i know
every little thing you said
And did was right for me
I had a lot of time to thing about
about the was i used to be
never had a sense of my responsibility

Mama i love you
Mama i care
Mama i love 
Mama my friend
My friend..





Lovely From ,

si gadis april

3 comments:

  1. hye,,slmt hari ibu pd mak awk..hehe..have a nice day k..=)

    ReplyDelete
  2. tq cikida....
    hepy mothers day jgak kat mak cikida.. :)

    ReplyDelete
  3. SLAMAT HARI IBU PUAN MARIA:)
    LAPAQ KEK KAK WANI BUAT,,:(
    MISS U ALL...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...