SITI SYAZWANI ZAINUDDIN PUNYA BLOG

Followers

Friday, April 29, 2011

aku bersyukur padamu YA ALLAH....

ASSALAMUALAIKUM...

hari ni genap umur aku 23tahun...aku bersyukur pada mu ya allah...kerana memberi peluang aku hidup di atas mukabumi mu ini ya allah....
aku bersyukur...syukur ku hanya padamu ya allah...engkaulah yang maha pengasih lagi maha penyayang...
aku bersyukur kerana engkau kurniakan aku sebuah kehiduapan yang teramat indah..sebuah kehidupan yang wajib engkau kurniakan pada setiap umatmu...

aku bersyukur kerana engkau kurniakan ayah dan mak yang amat menyayangi aku...
yang telah menjaga aku selama 23 tahun...

mak ayah...
wani nak ucapkan setinggi-tinggi terima kasih kerana menjaga dan menyayangi wani..
sanggup menjaga anakmu yang nakal ni...
sanggup melayan karenah anak mu ni...
sanggup berkorban untuk membesarkan anak mi ni...
segala kesanggupan dan pengorbanan mak dan ayah memang wani xdapat nak balas...
wani hanya mampu menjaga dan membahagiakan mak dan ayah sehinnga ke akhir hayat wani...

mak ayah...
wani doakan mak dan ayah diberikan kesihatan yang baik..sebab mak ngn ayah kena jaga wani lagi..
wani masih lagi tanggungjawab mak dan ayah lagi...
besa la belum berkahwin lagi kan..
nanti bila dh kawin tanggungjawab suami pulak untuk jaga wani..hehehee..
gatai pulak nak kawin nooooo..... :)

kepada abang..kakak..dan adikku..
aku sayang ampa semua....walaupun kita selalu gaduh..tapi kita tetap adik beradik kan..
bukan namanya adik beradik kalau tak penah bergaduh kan...
terima kasih kerana menjadi abang..kakak..dan adik aku...
tanpa ampa aku tak kawan la...

sempena besday aku ni..aku ada dapat panggilan percuma..tapi tak taw la nak kol sapa...
nanti kalau kol mengangu depa nak tidur pulak kan..
eermmmmm...
sayang pulak kalau x guna..
dah la free 1 hari je...
kena fikir dulu nak kol sapa malam ni...
ni first time aku tidur lambat..kalau x kul 10.30 dh tidur dah...
mata tak ngantuk pulak malam ni...

sudah 23 tahun aku belajar hidup...banyak perkara yang aku pelajari...
tentang kehidupan...banyak yang aku sedar...bahawa hidup ni bukan selamanya..
aku akan tetap pergi bila tiba masa aku nanti....
cuma yang aku takut..adakah aku ni insan yang sempurna...

ya allah...
aku pohon padamu..engkau ampunkan lah segala dosa-dosa ku...
sememangnya aku ini hamba mu yang lemah...
engkau jadikanlah aku insan yang sentiasa tahu akan kelemahan dirinya..sentiasa tahu bersyukur dengan kehidupannya....engkau jadikanlah aku umat mu yang sentiasa patuh dengan arahanmu...
hanya padamu aku berserah segalanya ya allah....

aku amat bersyukur dengan kehidupan yang engkau telah kurniakan kepadaku 
YA ALLAH......







Lovely From ,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...