Welcome Myspace Comments
SITI SYAZWANI ZAINUDDIN PUNYA BLOG

Followers

Friday, April 8, 2011

hepy besday mak

hepy besday mak....

tanggal 09 april...hari lahir my mak...
mak lahir bulan 4..anak dia ni pun lahir bulan 4 gak...
mak 09.04.......
saya 30.04.......

ramai yang kata saya ni anak mak..
sememangnya saya ni anak my mak la..
xkan anak orang len pulak kan..
heheheee...

mereka berkata sebegitu bukan apa...
masa my mak muda-muda dulu saya ni sebijik macam dia...
cuma dulu yang len mak saya rambut dia panjang..
saya rambut pendek..tapi sekarang rambut saya dah panjang..
my mak pulak yang rimas suruh saya ni potong my rambut...
sayang la mak nak potong..
nanti jelah anak mak ni potong..

sempurna di bulan april ni...ramai pulak yang lahir sama bulan ngan saya...mereka ialah :-

 kawan saya..

kawan ayah saya..

abang angkat saya...

kakak yang tak brpa nak terangkat saya..dia dulu awek abang angkat saya...

and the last one...
-
-
-
-
-
-
ex boyfriend saya... 
p/s: xpasti dh break ke belum..coz kitaorang dh lost contact..sekarang ni je terjumpa balik dalam facebook...
I MISS U MY DEAR.....

sebab itulah bulan april bulan segalanya bagi saya..

APRIL OH..APRIL...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...