SITI SYAZWANI ZAINUDDIN PUNYA BLOG

Followers

Friday, April 8, 2011

migrain ku datang kembali....aduss..!!

ALOHA....

bila bercakap pasai migrain..aku salah seorang daripada mangsanya...
first time dapat migrain time aku form 1..
besa la duk asrama...banyak benda nak kena fikir...
rinda kat famli la..
maklumlah first time kena duk asrama..

migrain..oh migrain,....

penyakit yang amat menyakitkan kepala otak aku ni...disebabkan migrain aku kena la pakai spek mata sepanjang masa..kecuali mandi..sembahyang...and tido ja yang aku xpakai spek..

boleh dikatakan hidup aku ni kalau xpakai spek...gelaplah dunia..
dah la rabun...kalau xpakai spek mata aku yang cun ni mesti pening kepala...

aku x boleh berenggang lansung la dengan spek mata aku ni...

migrain..oh..migrain...

bila la kau nak pergi meninggalkan aku ye...aku xtahan la menanggung sakit yang teramat sangat ni...tolong lah migrain..pergi dari hidupku ni...
(ehhh..cakap macam putus cinta ngn boypriend pulak kan..heheheee...)

migrain..oh..migrain...

bila kau menyerang kepala ku ni..aku langsung xleh nak buat keja aku yang berlambak ni...
bukan nya kau nak tolong...
tolong menambahkan sakit aku ni ada la.

migrain..oh..migrain..

ada x sesiapa yang tahu nak mengubati penyakit migrain ni...hanya bergantung pada ubat xleh gak..makan ubat kejap ja sakit tu hilang..
kalau boleh aku nak dia hilang terus dari hidup aku ni....


migrain... ohh... migrain..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...