Welcome Myspace Comments
SITI SYAZWANI ZAINUDDIN PUNYA BLOG

Followers

Friday, March 4, 2011

assalamualaikum..hai..hai...hai..
 
selamat berhujung minggu...xde aktiviti utk dibuat hujung minggu ni...
tapi pagi tadi selamat sudah proses membuat kek...
bukan cupcake yang dijadualkan..tapi aku buat kek aidilfitri...mcm best je kan nama kek ni..
hehehheeee...ni kali kedua aku buat kek aidilfitri nih...
kek kali ni kau buat dlm 2 wrna...my favorite colour iaitu pink...
agak kecewa gak la sbb kek aku x bpe nk cantik..
suhu aven terlebih kuat plak..
hhuuurrrrmmmm...walaupun x cantik...
at least sedap...cantik, lembut dan sedap..
yummmmyyy...!!
esok boleh bawak pi ofis...bagi kawan2 aku makan...mereka suma sememangnya suka makan..
macam aku gak la..eheheee...
selamat menikmati kek utk petang yang indah ini....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...