Welcome Myspace Comments
SITI SYAZWANI ZAINUDDIN PUNYA BLOG

Followers

Saturday, March 19, 2011

syukur..alhamdulillah...

Terasa pulak nak update belog ni...maklumlah cbuk..xsempat pulak nak update belog...
syukur alhamdulillah...18 mac 2011 selamat sudah kenduri arwah utk maktok yg telah tiada...
kerinduan yang teramat sangat kat dia...rasa mcm sat ja dia dah xda...
segala nya sudah selamat dijalankan...

semoga arwah tenang berada di sana..bersama golongan orang yang beriman...
kami di sini sentiasa mendoakan maktok dan sentiasa merinduimu walaupun maktok xdak di sisi kami...
al fatihah.....

hari ni bermula nya kerja yang banyak untuk aku buat...dah la keja kena wt sorang-sorang...
xdak assistant nak tolong....makkkkk...tolong....pening-pening....
mana 1 keja aku nak buat dulu nihhhh...semua penting-penting...yang paling penting nak kena renew lesen office...dah la first time nak kena buat ni...time mcmni la banyak borang pulak nak kena isi...
time aku free xdak pulak nak kena buat....semua mai bergolek-golek...meja aku ni pun dah macam tongkang pecah...suma dok lembak atas meja ja...
aaarrrggggghhhhhhhhhhhhhhh...!!!! pening la macam ni...

tengkiu mr. g

ada x sapa-sapa leh tolong saya...............
please help me....!!!

tengkiu mr. g


tengkiu mr. g

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...