Welcome Myspace Comments
SITI SYAZWANI ZAINUDDIN PUNYA BLOG

Followers

Thursday, March 3, 2011

teringin nk buat cupcake

ASSALAMUALAIKUM......
Besok hari Jumaat...hari jumaat hari penghulu segala hari...esok tugas aku macam biasa..di hujung mggu aku akan mulakan aktiviti mengemas rumahku...bak kata pepatah "RUMAHKU SYURGAKU"...itu lah tugas aku setelah bangun pagi..makan pagi..
Untuk esok aku xdak perancangan lagi...mak ayah aku nak pi kl..maybe aku x ikut...
Aku sekarang tengah bersedih..coz ayah aku x bertegur sapa ngn aku...
tp aku taw mgkin juga salah aku..mmg patut aku dimarahi..
Aku nak lupakan pasal tu...
Aku dah pikiaq apa benda aku nak buat esok..
perkara yang paling aku suka buat ialah membuat kek..xkira apa jenis kek..
first thing aku nak buat CUPCAKE...
walaupun x seterer orang len..tp bolehlah buat ckit2..
semua barang dah ada..cuma sekarang just nk buat je...
INSYALLAH...cupcake aku akn dapat disiapkan..
Okkayy..that's all for tonight....!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...